Wednesday, May 27, 2009

sentimental day..


sory la kwn2 sbb dh lame x update blog ni, tp dh ikhtiar dh yg mulai hari ni, akn ku gunakn blog ni utk share sume bnda utk korg2.. dlm mggu ni byk dihabiskan dgn menonton cter full house, wlaupun dh tgk sblm ni.. mgkn 1st tyme tgk mcm xde ape2 psl tyme tu pun msih kanak2 sdgkn diri ni mkin meningkt dewasa dan bln 10 ni masuklah taun baru bg hari lahirku iaitu 20 tahun.. mula2, ak nk share ngn korg mcm ne feel tgk cter ni, aku nk ckp yg aku suka ngn kapel 2 org ni.. bg aku bi rain (young jae) dan song hye gyo (je-eun) mmg sweet kapel sgt2 dan ak nk jmpa dorg dpn mata ni.. kalo bi rain, nk surh dier nari psl dier mmg dancer, actor, singer dan sume yg ..er la tp kalo hye gyo nk suruh dier nynyi lagu 3 bears yg cute tu, huhu.. ak suka ngn jln cter ni yg sorg pompuan yg hidup bhgia di umh penuh (full house) dan kwn bek dier tipu sndiri utk nk dpt duit.. kwn dier ni mmg ak pkir jahat sgt psl sggup 'stab from back' tp psl dorg la jgk yg si ji eun ni kenal ngn young jae kt flight tu.. aku pkir kalo nk kwen nnti, nk cri tempt mcm tu yg rumah di tepi laut yg jauh dr pusat kota dan duduk 2 org husband wife dgn penuh bhgia.. mmg ak tw yg org yg kta benci biasanya dier yg kta paling syg psl Allah tw yg kta ni manusia yg penuh dgn perasaan syg dan ign dibelai.. ak bler nk ckp psl cter ni mmg xkn abis psl ak mmg suka ngn jln cter dier n 'korea' dorg tu yg mmg aku puja dr dlu lagik.. ak tingin nk rse keadaan mcm ni yg kta suka secara x sengaja, bkn mcm skrg yg hnya ade cnta monyet wlupun umur dh meningkt tua dpd biasa.. wlupun ade 2 org yg mengacau hbngn dorg iaitu min hyuk & yong tp aku suka yg dorg x bwk2 feel dorg smpai memakn diri sndiri n akhrnya bg je idup 2 org kapel ni bhgia.. xtw la aku terbawa cter ni dlm idup smpai kdg2 yg ak nk jga rse dorg yg btul2 alami mcm dlm cter full house ni.. kabar gembira aku dgr yg full house 2 akan ditayangkn pd taun 2009 ni, wow... tp xtw la yg dorg still amik pelakon yg sme atau amik len psl bg aku full house hnya wujud kalo ade young jae & young eun dan x best kalo dorg amik pelakon yg tah mne dorg kutip.. xtw la npe, tmpt maju & cantik, awek rmai lwa2, suasana kalo nk honeymoon mmg akn ke sne psl ak tw yg sne byk tmpt menarik, berpegang ngn kata2 asian for asian.. korea jepun, aku akn dtg sne psl aku tw yg aku akan ke sne gak suatu hari nnti, amin.. doakan yg ak akan dpt ke sne psl tu je impian aku wt mse ni, hehe.. nnti la aku smbung balik cter ni psl aku tw korg msti boring dgr berleter pnjg2 cmni tp aku nk tnjk video ni psl aku suka gler ngn bnda ni, tq!

No comments: